2014.11.26. 11:00, Biersack
Éppen csak fel léptem az internet csodálatos világába, mikor valamilyen módon amélie oldalára tévedtem. Régebben ő is a kedvenc blogjaim közé tartozott, mostanában csak akkor olvasom, ha valahogy odatévedek, na de ma sikerült és általa íródik meg a harmadik cikkem, ami az anyagiasságról és márkák világáról fog szólni.
Kezdjük egy alap sztorival, hogy tudjunk miből kiindulni, amélie kapott egy tigrises kabalát, egyemmeg egy kissé nyomi, de azért aranyos, sőt ha én ránézek mindig elnevetem magam, ez már egy jó pont, ha valakinek rossz kedve van, persze más látogatók nem így gondolják.
"Jobb lett volna milka" "vagy rózsa" "vagy Nici" kabala, az legalább márkás! - állította pár kommentelő.
"Nem adok, nagy jövőt a kapcsolatotoknak, ha már az elején, ilyet vesz"
Te jó éég, tényleg? Tényleg, ott tartunk, hogy a párkapcsolatok időtartamát egy ajándék alapján határozzuk meg? Mi az, hogy Nici kabala egy kapcsolat elején? Normálisak vagytok?
Egy srác, mint jómagam is éppen az ilyenek miatt, tart az ismerkedéstől, tart attól, hogy anyagias párja lelép két hónap után, mert hófodulóra, csak egy Merci-t kapott. Emberek, kimerem jelenteni, hogy sajnos nagyon kevesen vagytok, olyanok akik megtehetik, hogy első randira Nici kabalát vesztek, karácsonyra Iphone-t, szülinapra tabletet.. közületek 10% dolgozik és a saját pénzéből oldja meg ezeket, a maradék 90% pedig csak jó helyre született, ahol anyuci apuci orvos, vagy mérnök, vagy a rendszerváltás idején jó helyen volt, jó időben, de ebbe ne menjünk bele, a lényeg a szüleitek pénzéből, annyira könnyű gazdálkodnotok. Míg ti többezer forintot kidobtok az első randin, én egy szál vörösrózsát viszek, míg ti Iphone-t vesztek a párotoknak karácsonyra, addig én bőrkabátot, ezeket csak azért írtam le, hogy lássátok a különbséget én dolgozom, még sem tudok 40-50.000-ket költeni egy lányra, szeretnék, de nem megy. Na, most akkor ez az én hibám? Vagy az elcseszett válságnak köszönhető? Ha örülsz, hogy munkahelyet találsz, majd napról-napra tengődsz belőle, ugye? Akkor, jöttök sokan azzal, hogy de nyomi a kabala, meg de szar, de sekélyes elsőrandira pfuj.
Itt a legszarabb az, hogy elszegényesedett lelkivilággal rendelkeztek, a legszarabb az, hogy nem a szándékot nézitek mögötte, hanem a márkát a címkén. Javaslom, tanuljátok meg értékelni a kicsit, mert nem mindenki született gazdagnak és épp a hasonló dolgok miatt van, rengeteg gyermek/tini/felnőtt kiközösítve megalázva nap, mint nap, mert egy héten kétszer is felveszi a turis nadrágják, a ruhatárában nincsen ZARA vagy Bershka..
Ez a két szépség, se nem Niki, se nem bármilyen más világmárka, nekem még is a világot jelentik, érzelmeket, emlékeket és múltat raktároznak.
Ott a pont! Én is rengeteg kézzel készített dolgot adtam a barátnőimnek és értékelték, mert fiú létemre szenvedtem vele :DD (Oliver)